Fortsättning följer ❤️🇬🇷

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagarna går fort här.
När kvällen nalkas så är man rätt slut så då glöms det bort att uppdatera bloggen. 
Men bättre sent än aldrig. 

Vi har det jättebra här. Det är väldigt varmt bara. Igår visade tempmätaren hela 46 grader i solen. Så vi varvar med havet och poolen. 
Maten är helt okej, inte jättemycket för oss veggisar att välja på men vi ändå väldigt nöjda. 

Snorkla har vi gjort en hel del. Där är några färgglada fiskar och en hel del krabbor. 
Idag fick vi tag i en sjöstjärna. Jag hade tyvärr inte mobilen med mig så jag kunde inte ta någon bild. Alla var rörande överens om att den skulle släppas tillbaka ut i havet. 
På tal om djurlivet så har vi sett några ödlor, stora cikador (gräshoppor) och stora fjärilar. 
Barnen (och jag) är hela tiden på jakt efter några roliga exotiska djur. Hade hoppats på del men ja, de vi har sett har ändå varit roligt. 

Kvällarna har spenderats med UNO och Yatzy. 
Riktigt mysigt har vi det.
Igår var vi inne i Rhodos stad. Jag skriver mer om det sen. Fantastiskt stad men gamla ruiner och en stor mur som omger hela staden. 
Imponerande kultur 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0