God morgon

Dagen börjar med ljudet av fågelsång. Jag hör hur det kvittrar utanför mitt sovrumsfönster. Det är mysigt att vakna till lite sång men jag känner ändå att jag vill ligga kvar ett tag till. 
I samma stund som jag ska vända mig om så skriker mina muskler…..ajajaj!! 
Träningsvärken från gårdagen OCH dagen därpå gör sig påmind. 
Så det är bara att masa sig upp ur sängen. 

Jag fixar frukost och sen sätter jag mig i uterummet och njuter av den svala (än så länge) luften. 

(null)

(null)

(null)

Det är lustigt egentligen, det där med tid.
Nu när jag har rätt lång ledighet så verkar ett lugn infinna sig på ett sätt som det inte gjorde innan. 
Då hade jag mina obligatoriska semesterveckor. Detta gjorde att jag på nåt sätt hela tiden räknade ner dom. 
Det va en stress i sig. Det ligger ju hos mig såklart och det är säkert många som kan njuta  på sin semester. Men det är ändå lite lusigt hur några veckor mer kan ändra hela ens väsen. 
Förr i tiden hade jag varit jättegrinig över att det regnade….då förlorade jag ju tid på min semester (hur resonerade jag då liksom) men nu så satt jag igår i uterummet och bara njöt av regnet istället. 

By the way…..en resa är bokad! Vi drar den 25/7 ☺️ 
Love love love ❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0