Varmt som…..

Det är lustigt när man börjar fundera om det är träningen eller värmen som får svetten att rinna längs med pannan 😅 
Idag var det ett riktigt svettigt pass iallafall. 

Jag körde rygg framförallt. Det behövs över om det inte är det roligaste att träna. 
Imorgon ska jag bege mig dit igen, då blir det bröst och biceps tänkte jag. 
Jag avslutade passet idag med ben. En ökning med 10 kg kändes lagom. 

Efter träningen stack jag och tjejerna ner till badet. 
Jag tänkte att vi skulle hålla oss hemma med det var alldeles för varmt. 
Vi svalkade oss ett tag sen blev det chill här hemma. 

(null)

(null)

(null)

Nu är det dags att nanna!! 
Dröm så sött ☺️ 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0