Träningen ger resultat

Det var ett tag sen jag gjorde en uppdatering gällande träningen. 
Jag har haft ett litet uppehåll eftersom jag har fixat med foten. 
Men nu sista tiden så har jag kunnat köra på igen. Det känns skönt att få stressa kroppen lite. 
Jag försöker variera träningen med PWs. 
Det har tagit lite tid med nu börjar jag äntligen se lite resultat. 
Jag vill gärna vara i min bästa form nu efter sommaren. Det är ett delmål kan man väl säga. 
Men sånt här tar tid. Det är inte i en handvändning man bygger muskler. Det har varit många svettiga pass på gymmet än så länge. Många dagar där träningsvärken satt stopp för de enklaste uppgifterna. 
Många kvällar där jag egentligen velat ligga i soffan och mumsa på kinapuffar. 
Men har man ett mål så måste man försöka se förbi dessa små "hinder". 

Jag försöker….sen om jag lyckas, ja det får tiden utvisa.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0