Grattis på födelsedagen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lava fyllde 12 år igår ❤️ 
Min stora tjej. Var tar tiden vägen. 
Jag önskar att jag kunde stoppa den, bara för ett litet tag. 
Jag känner ofta att jag inte riktigt hinner med. 

Vi hade en mysig dag.
Vi sjöng för henne på morgonen. Hon fick sina paket och sen åkte vi till Väla där hon fick välja var vi skulle fika. Det blev Sweet house café. 
Sen åkte vi till China Town och käkade middag lite senare. 
En lagom dag konstaterade vi alla när vi kom hem. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag gå upp. Lava ligger bredvid mig och sover fortfarande.
Riktigt skönt med lite ledighet.
Får se vad dagen har att erbjuda. Blir nog en vända ner på gymmet iallafall 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0