Skogspromenad med vovven

Vädret var väl inte det mest spännande idag. 
Nej! Det mest spännande och roliga var nog vovven som följde med. 

Jag körde inom Christer och lånade hans fina Aibo. 
Glädjen som kommer med en hund är svår att beskriva. Den som har en livskamrat med fyra ben vet vad jag pratar om. 
Allt blir liksom mycket roligare. 
Många gånger föredrar jag sällskapet av ett djur framför en människa. Mindre komplicerat. 

Hur som helst så var det skönt att komma ut i skogen. Frisk luft och små droppar av regn som sköljde bort den lilla stress som höll sig kvar i mig.
Barnen sprang och lekte ömsom plockade pinnar till brasan. 
De stannade kvar när jag åkte hem. 
Vintor och Sandra skulle övernatta i skogen med barnen. Så tälten va uppe när jag satte mig i bilen. 
Ska bli roligt att höra hur deras natt varit imorgon.

Själv ska jag försöka gå och lägga mig i tid.
Imorgon blir det gymmet och sen återvinningen. Behöver göra mig av med gammal skit. Det lättar någonstans när jag får lov att slänga saker.
Saker drar till sig energi och ibland behöver vi bara släppa taget för att vi i slutändan ska må bättre. Skapa plats för bättre energi. 

Så imorgonkväll kommer det kännas bättre.
Ta bort lite för att få tillbaka lite ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0