Söndag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagen bestod av gymmet. 
Sen fika med Sandra och tjejerna. Jag fick en present av dom 🥰 ett stormkök som jag kan använda när jag övernattar i skogen.

Sen fixade jag matlådor medan vi åt en sen lunch.
Efter det var det läxläsning med Nova. Hon har varit inne sen i torsdags. Hon tog ett covid-19 test då och vi har fortfarande inte fått nåt svar. Hoppas på ett svar imorgon. 
Men tills dess får hon stanna inne. 

Jag och Lava körde till kågeröd där Lava tränade sin gymnastik medan jag tog en 14 kms runda. Det känns i fötterna nu kan jag säga. 

Helgen har gått fort. 
Jag har försökt att inte göra så mycket. Bara vara. Det gick rätt så bra. 
Jag behöver träna på det där. Att inte ta på mig för mycket. Jag lär mig för varje dag som går.

Försöker hitta solglimtarna i vardagen. 

Nu är det dags att lägga sig. Imorgon är det jobb igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0