Fula fötter!

En vecka har gått och igår var jag hos läkaren. Han tog av gipset och tittade på min fot. 
Den såg bra ut tyckte han och satte på ett nytt gips. Vi veckor till av gips nu sen skulle han ta gipset. 
Tyvärr måste jag gå med den här jäkla skon i 5 veckor till. 

(null)

(null)

Jag funderade på hur jag skulle göra nästa vecka. Jag funderade i typ 10 sekunder sen bestämde jag att jag skulle tillbaka till jobb. 
Jag orkar inte vara hemma längre. 
En snäll kollega ska komma förbi mig idag och lämna av kryckor. Så nu kan jag förhoppningsvis ta mig fram snabbare. 

Igår var det dags att dra ner till gymmet. 
Nu var det mer än en vecka sen sist av förklarliga skäl. Men nu kände jag att jag ville känna av vad jag kunde göra. 

Det va jätteskönt att anstränga kroppen lite. 
(null)

Jag körde ju ett monsterpass innan jag opererades. Kunde knappt gå 😂 och jag vill ju gärna bygga lite benmuskler. Så jag körde lite benövningar som inte belastade foten. Det känns som att benen inte försvunnit under veckan iallafall hehe. 

Får se om jag tar mig ner där idag igen. 
Skynda långsamt liksom 😋


Kommentarer
Postat av: Anonym

Get well soon Bella 🌸🌸🌸

2021-05-07 @ 23:57:40
Postat av: Anonym

Get well soon Bella 🌸🌸🌸

2021-05-07 @ 23:58:07
Postat av: Anonym

Get well soon Bella 🙏🌸🌸🌸

2021-05-08 @ 00:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0