Långledigt

Nu är första dagen klar. Tre dagar kvar av långledigheten. 
Idag hade vi städdag på området. Jag blev tilldelad målning eftersom jag inte kan gå så bra 😜 
Så jag målade tills himlen öppnade sig. 

Hur är det med foten då? 
Just nu så kliar det sjukt mycket. Antagligen för att det läker men...aaargh!! 
Det ska bli så skönt på torsdag att bli av med stygnen. Jag hoppas innerligt att jag inte behöver gipset mer sen. 

Jag körde ett träningspass idag. Det va så roligt då jag lyckades ta mig ett steg närmare mitt mål. 
Jag känner mig starkare än någonsin. Till och med benen fick sig en omgång. Jag lastade inte på några 120 kg men det blev ändå en hel del och det kommer säkert kännas imorgon. 

Ha en underbar kväll 🤩

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0