Operationen gick bra

Ont i foten, ja det är väl "the understatement if the year". 

(null)

Men operationen gick bra. 
En väldigt underlig känsla det där, att ligga bakom ett skynke och höra/känna hur någon på andra sidan sågar i min fot. 

Nu är det klart och jag hoppas att det inte tar så lång tid innan jag kan gå på den igen. 
Just nu hoppar/haltar jag. 

(null)

Soffan kommer vara min vän nu de senaste dagarna. Jag är så tacksam för den svenska vården. 
I denna stund förbereder man för att ge den som betyder så så mycket för mig hjälpen, att få mer tid. 
Mer tid med oss och mer tid på vår vackra jord. Något som vi alla tar för givet. 

Jag är så stolt över dig. För att du kämpar. Du kämpar med ett leende på läpparna fast än jag vet vilket krig som utspelas på insidan. 
Du är min inspiration och jag älskar dig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0