Träning + konfirmation

Ja söndagen började perfekt med ett träningspass. Söndagarnas pass är alltid hårda, fokus muskeluppbyggnad. 
Kommer kännas imorgon.
Det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen. Nu hade jag bara uppehåll i en vecka men det är illa nog (enligt mig). 

(null)

Kolla in det snygga träningslinnet som jag fyndade i veckan. Love the color 🥰
Är oxå väldigt nöjd med träningsresultaten nu när man varit igång ett tag. 
Det är inte alltid lätt själv att se progressionen. Men har man någon att träna med så poängterar framgångarna man gör så blir allt så mycket enklare. 
Visst!! Det är väl inte jättekul när man ska köpa några snygga tröjor och inser att alla är för trånga i armarna för att dom har ökat i volym...eller är trånga över ryggen utav samma skäl....meeeen det är nog bara något som man behöver vänja sig vid. 
Jag vill ju bli mer definierad och då behöver jag öka lite i volym överallt. 
Så det är lite bitterljuvt kan man säga 😂
(null)

(null)

Jag ska försöka lägga upp lite mer bilder så ni kan hänga med på min resa mot min idelkropp. Det vill säga att jag ska vara i min bästa form någonsin. Både i styrka och i uthållighet. 
Nu sist innan min operation så tog jag PB i benböj. 120 kg 5 * 5 rep. 
Det är den sortens boost man behöver 😁 skitkul verkligen! 

Efter träningen idag så åkte jag till Domsten! 
Vi firade Johannes som hade konfirmerats. 
Så det blev god mat och trevligt sällskap. 
(null)

(null)

(null)

Lite fina bilder blev det 😁

Nu ska jag fortsätta måla lite. Snart är jag klar med min katt. Får se vad nästa målning blir 🥰
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0