Ännu en vecka..

Ja…dagarna går och veckorna likaså.
Vi är redan inne i vecka 36 (som lärare finns inga datum, bara veckor). 

Hur känns det då? 

(null)

Det kunde varit värre.
Jag är nog rätt glad för tillfället. 
Visst, jag hade önskat lite mer tid att spendera. Men jag ska inte klaga.

Det blir vad man gör det till av tiden. 
Vissa saker eller åtagande kan man inte prioritera bort. Så enkelt är det.
Men när dessa är klara och avcheckade, då kan man njuta av tiden som ges.

Då är bara frågan, hur njuter man som bäst.
Svaren varierar hela tiden. Men just nu om jag får välja…så spenderar jag tiden med de som jag älskar mest. 

Sen pressar jag in lite träning när jag kan.
Imorgon blir det nog ett trevligt benpass med Christer.

Nu är det dags att nanna! En ny dag imorgon. Då blir Arktibus ögon för hela slanten 😁


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Wikander

Arbetar också med veckor men jag skriver vecka 37 nu 😁😚

2021-09-15 @ 07:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0