Gymmet

Det blev en sväng ner till gymmet idag.
Jag va rätt trött efter gårdagens kräftskiva.
Vi åkte inte hem förrän 02.00. 
Så man va lite seg när man vaknade imorse.
Men en söndag är ändå en söndag och det är lika med träning.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nova tog också dagen på allvar och stack ner till utegymmet med Ebba. Dom tränade rätt länge och hon tyckte redan att musklerna hade växt lite när hon kom hem. 

Det va skönt att få göra av med lite energi.
Jag blir alltid så pigg efteråt.
Hoppas att jag kan komma iväg och träna på onsdag igen.

Nu ska jag krypa till sängs. Mitt huvud är officiellt slut för idag.
Efter tjejernas träning fick jag sitta med Nova och engelskan och sen Lava och spanskan. Så nu checkar jag ut hehe.

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0