god morgon!

idag är jag trött....har knappt sovit nåt alls inatt. Sara ska komma och hälsa på idag så jag har inget val utan jag måste gå upp nu....suck!!! Vikotr är oxå uppe men han ska snart iväg till Mattias o Ami och jobba där.

Sofia kom hit igår och umgicks lite med mig...viktor skulle ju iväg på street race....denna helgen oxå =0( fattar inte vad det är som är så roligt med det.
Vi lagade lite mat och kollade på en film...Marley och Jag hette den...skitbra...som vi bölade mot slutet. Filmen handlar om en hund och hans uppväxt och mot slutet så dör han ju...snyft!! både jag och sofia är så blödiga så när viktor kom hem så satt vi här och grät hehe...lite komiskt faktiskt.

Funderar på om jag ska åka och hälsa på pappa idag?? det är ju en fin dag och när sara har varit här så jag har ju inget planerat så.
Vi får se, vi får se!!!

Nu ska jag äta upp min frukost medan jag kan...hon vakbnar väl snart hehe.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0