då väntar vi lite till.

japp det blev ju inget idag, dom ringde lite senare till mig från förlossningen och sa att dom hade fått in många patienter så dom hade inte plats.
Så imorgon klockan 10.30 så ska vi in istället.
Så vad har vi gjort idag då, vi har inte gjort så mycket...vi har varit och handlat lite...viktor ville ha frukt med sig imorgon. Sen lagade vi ite middag...det blev köttbullar och potatismos....och lingon =0)
Sen så vilade ja ett tag medan han spelade tv-spel. Och nu så tittar vi bara på lite tv.
Vet inte om han skulle iväg till peter sen ett tag....jag pallar nog inte följa med...vill bara ta det lugnt idag och samla lite krafter inför imorgon.

Så nu ska jag se om jag kan fixa ihop någon efterrätt....är sugen på nåt men vet inte vad.

kramkram

Kommentarer
Postat av: Bodel o Uffe

GRATTIS TILL LILLA LAVA. UFFE FICK SOM HAN VILLE, HON KOM PÅ HANS FÖDELSEDAG.

KRAMAR FRÅN OSS

2009-03-29 @ 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0