helgen!

Helgen har varit trevlig. Rätt mycket att göra bara. 

Nu ska jag till viken o hälsa på jenny o david....kul kul! vi ska gå på öppen förskola i höganäs...ska bli kul! Lava har äntligen blviit frisk..eller hon har varit det ett tag men jag har ju inte kunnat berätta det eftersom vaiktor har beslagtagit datorn hehe. Han var hemma hos christian i fredes o lanade, så jag fick snällt vara utan dator.

igår var vi hos sbina o adrian..var tvugna att fixa det sista med kontraktet, så nu har jag ringt banken. tyvärr så kunde jag inte nå våran bankman...så jag får vänta till han ringer mig.

Imorgon ska jag till påarp och umgås lite med veronika..hon har ju öppen förskola där. sist vi var där så hade lava jättekul, hon gillar verkligen att sjunga hehe. så det blir nog lika bra denna gången.
Frida min kusin ville att jag och lava skulle komma upp och hälsa på henne, vi får se vad som händer men det skulle vara kul!! isåfall tar vi tåget upp sen sover vi över där.

jaja men nu ska lava ha sin gröt....hejhej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0