god morgon!

pigg och vaken e jag nu. Fast det hade varit skönt att få sova lite till...jaja så är det attt ha barn. Viktor ligger inne o sover...han har inte rört en min än.
Igår så sov ju Fia här....hon var rätt så trött när viktor gick upp (han skulle ju jobba) och när viktor sa till henne att hon skulle gå in och lägga sig i sängen så var hon knappt vid medvetande hehe.
Vi var ute och gick en lång runda, sen åt vi lunch sen när viktor kom hem så stack vi iväg till biltema, han skulle ha några hylsor till bilen. Sen efter det så åkte vi till mörarp. Vi var och hälsade på Tina och Fredrik och Astrid. Lava och Astrid lekte och hade det roligt. Vi stannade rätt så länge, jag trodde att det skulle gå snabbt det viktor skulle göra..men icke icke, vi var inte därifrån förrän 19.30. Efter det så stack vi hem till fia och christian.....han hade kommit hem från portugal då. Då åt vi gott och kollade på idol...mys!!!

Idag ska vi tillbaka till mörarp. Vi får se vilken tid det blir, när viktor vaknar. Och sen ska vi nog till Gunnarstorp.
Nu ska jag gå igenom våra räkningar och se hur domen lyder. Jag får se hur mycket jag kommer att ha över när allt är betalt. På fredag ska jag och fia iväg ju och då behöver man ha lite extrapengar. Sen nästa söndag så har Sabina ett barnklädesparty.....mycket billigt och bra kläder. Så om nån är intresserad så börjar det klockan 13.00 nästa söndag.

Jag fick ett papper om att jag ska gå på en föräldrargrupp. Det ska faktiskt bli kul...att prata med andra som har barn i samma ålder. Första gången blir den 1 oktober....kul kul!!
Lavas tänder har kommit upp ännu mer nu...dom är så söta. Men det har nog börjat göra lite ont på hnne för hon var rätt så kinkig igår. Nu när hon fick mat så började hon hosta och sen kom typ allt...eller det såg ut som att det var allt. Nan välling över hela barnet. Så det var bara att börja klä om henne och tvätta henne. Hoppas inte att hon håller på att bli sjuk.

Nä nu så får jag börja på mina räkningar...ha det så bra idag!!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0