Sjukling hemma idag!!

Lava min lilla ängel är dålig idag. Hon hade feber igårkväll och hela natten. Imorse vaknade hon rät tidigt så jag fick gå in och lägga mig hos henne i henns säng...hon var jätteledsen och jättevarm så jag gick ner och hämtade en panodil till henne. Vi låg ett tag och mös i sängen men sen hörde jag att Nova hade vaknat så det var bara att springa in till henne och lägga mig där..alltså hon sov i vår säng. Efter en liten stund vaknade Lava igen och var ledsen..upp igen och in till henne hehe...det blev med andra ord en massa springande inatt.

Nu verkar hon må bättre men jag har ändå hållt henne hårt idag...inte en massa springande och busande, bara en massa vatten och vilande....hur man nu kan få en 20 månaders tjej till att vila och vara lugn.

Romina var här igårkväll och kollade på film och åt varma mackor. Vi pratade lite och hon underhöll barnen...hon kommer bli en jättebra mamma hihi det är jag säker på..naturbegåvning.
Nu ska jag se om jag kan fixa lite krubb till viktor kommer hem. Tänkte åka och fixa lite på jobb sen...får se vad man orkar. Det är så tråkigt väder ute så man blir helt likgiltig. Tur man har två solstrålar här hemma somkan få en på bra humör.

Nu till helgen ska Maggan och Stefan komma hit. Vi ska spela julklappsspelet. Det blir god mat och dricka...ska bli väldigt trevligt. Dom har ju inte sett vårt hus än så det ska bli kul att se vad dom tycker. Sen på söndag så funderar vi på att åka till busfabriken...det var så roligt sist så vi vill dit igen så fort som möjligt. Får se om Ann-britt och Jocke vill följa med.

ha en underbar dag///kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0