fullt hus idag!

Idag har vi haft rätt mycket besök...väldigt trevligt och alltid kul. Romina,David, Jenny och Milo var här i förmiddes och hälsade på. Jenny hade ju inte fått träffa lilla Nova så det var ju på tiden att hon fick det. Vi fikade och drack kaffe...barnen lekte och busade. Känns lite tråkigt nu när man inte har bil...man kan ju inte ta sig lika lätt överallt. Hade gärna varit ute och hälsat på vänner lite mer...älskar såna här spontanbesök...som idag. Fick ett sms av romina vid 9 tiden om dom fick komma på ett besök...och vi hade ju inget planerat så det var jättekul...det visar ju att om tänker på oss. Hoppas bara inte att Romina tröttnar på, att köra runder hela tiden...det blir ju tyvärr hon som får åka runt till allt och alla om hon vill träffas...jag ska bättra mig jag lovar, ska bara ragga upp en bil hehe.

Romina och dom åkte vid 13 tiden...då var det rakt i säng för Lava. Hon slumrade till 15 tiden sen kom Anna och Peter med Adam. Strax därefter kom Fia med Max. Vi gick ut på en långpromenad, mötte Romina i bilen i centrum hehe...det måste sett roligt ut..jag vinkade för fullt och hon såg mig precis när hon körde förbi hehe.

Viktor och Peter skulle ut och köra dirtbike...dom kom hem vid 7 tiden. Då käkade vi god mat och tittade lite på tv.
Nu har dom åkt hem och jag gör mig redo för sängen. Vi har förresten fått ihop sängramen nu..äntligen är den klar...den blev sååå fin. Nu känner jag faktiskt för att börja inreda lite *ler* ska bli kul...ska bara skrapa ihop lite pengar först hehe.

Jag var på Kryddparty igår hemma hos Sabina..det var väldigt roligt med mycket god mat. Jag köpte en vitlökskrydda så nu ska det bli många vitlöksbröd framöver hihi...stackars er som måste lukta på våra andedräkter.
På måndag ska Lava fotograferas på dagis TVÅ gången...så det blir en hel del vandrande. Undrar vilka kläder hon ska ha på sig. ska se om jag får göra tottar på henne...man kan ju alltd hoppas.

Nu är det god natt...ha det så bra allihop.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0