söndag

Idag har vi fått sovmorgon, det var verkligen behövligt. Lava var hemma hos Ann-britt och Jocke och väckte dom tidigt hehe. Vi sov till 9 tror jag...jag vet att jag var väldigt utvilad iallafall. Såg att smulan låg där nere vid våra fötter...så söt han var. Turbo blev nog inte så glad...han brukar ju sova hos oss...ska smulan ta hans plats nu eller??

Jag och Viktor tog en promenad hem till Sabina och Adrian sen. Vi drack lite kaffe och pratade lite...dom är ju så snälla så dom ska betala vår bil lagning =0) vi har tur kan jag konstatera. Det är så skönt att ha fått det avklarat. Så dom ska få bilen imorgon och sen ska dom ha den till på onsdag och sen får vi tillbaka den. Då ska den förhoppningsvis vara lagad. Sen blir det en tur till besiktningen...alla håller tummarna.

Jag har varit duktig och hängt upp lite tavlor idag..det kändes skönt att få det gjort. Jag ska hänga upp en spegel i datarummet oxå...skitfint blir det.
Jag var och hämtade mina ljus som jag har beställt idag med...så nu luktar det vällldddigt gott i vårt sovrum.
Jag älskar doftljus, det är så lugnande.

Nu ska jag borra lite hehe tur att man bor i hus så man inte stör grannarna.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0