hejhej!

Nova ligger och jollrar i babysittern just nu...jag har ringt en massa samtal nu...får passa på och göra det nu när Lava är på dagis. Försökte ringa telefonbanken nu men tydligen så var min kod fel så jag blev spärrad...slutar aldrig att bli förvånad.

Ann-britt och Jocke var här igår och hälsade på. Dom ville träffa barnene och tycka lite synd om Lava nu med kattbett och allt. När domhade åkt så åkte jag till Maxi och handlade lite för veckan....det är skrattretande hur lite pengar vi har nu. Jag tänkte köpa ett nytt halsband till Turbo men det hade vi inte råd med hehe...det var det eller krossade tomater.

Jag tog en promenad hem till Veronika igår...romina var där så då fick man träffa henne oxå. Vi fikade och drack kaffe. Dom hade precis varit hos sin morfar så gick bort igår. Hemskt när sånt händer...man blir så medveten om sin dödlighet. Jag hade jättesvårt att sva igårkväll...låg bara och tänkte på såna saker. Vad händer med mig sen då...oh vad ska mina barn göra. Ska jag aldrig få träffa dom igen...såna frågor bara snurrade runt i huvudet. Jag tror att man måste ha såna frågor och såna tankar för att kunna uppskatta livet här och nu.
Jag stannad ett tag, Lava fic leka av sig lite. Sen promenerade vi hem igen. Veronika hade fått det jättefint hos sig...verkligen fått till det.
Det är ju sportlov nu så det blev ingen öppna förskolan idag...tur är väl det för jag hade nog inte haft råd att ta tåget.

Nu ska jag mysa lite med min dotter, ovillkorlig kärlek!!!
Älskar er!!!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0