fortfarande hes!!

Men det är ändå mycket bättre idag...skönt! Inatt vaknade Lava klockan 2...jag fattade ingenting...tänkte bara att nu har Viktor försovit sig eftersom lava vanligtvis vaknar kl 7. Men jag kollade vad klockan var och jo just det hon var 2. Lava sod där med en blöja i handen...hon tyckte väl att hennes blöja var för kissig. Då såg jag att det lyste ute i hallen...lilla Lava har då vrit inne hon Nova och tänt lampan och rotat runder efter en blöja. Så Nova var klarvaken...tack så mycket Lava.
Sen kunde jag inte somna om riktigt för jag trodde hela tiden att lava hade kommit upp och tänt inne hon Nova igen. Trött var jag när jag vaknade.

Sara och Johanna kom hit en sväng innan. Lava och Johanna leker så fint. Vi pratade lite om henne nya jobb. Blev så glad när hon sa att hon redan hade fått ett nytt jobb. Hon börjar där imorgon...så jag håller tummarna.

Idag ska vi som sagt till eurofire och kolla på kaminer. Jag ska ringa till kommunen nu klockan 1 oxå och kolla så att vi verkligen får sätta in en kamin. Sabina och Ada hade ju en innan men den har dom tagit bort. Så jag vet inte om det bara är för oss att sätta in en ny eller om man måste skicka in papper för det. Dom sa ju aldrig till kommunen att dom hade tagit bort kaminen...så egentligen så har vi ju fortfarande kvar en kamin (enligt dom). Jaja jag får väl se vad dom säger.

Imorgn ska jag på ett sorts "party" hos Sabina. Ska bli kul!!! Jag har ju inte direkt några pengar att handla för men det är ju roligt att titta.
Sen på onsdag så ska jag och Fia och Anna åka till Busfabriken med småtjejen och killarna. Det kostar ju inget när det bara är dom så det är skönt. Verkar som att alla har det knapert denna månaden..tråkigt.
Ja sen ska jag ju hälsa på Veronika imorgon...det ska verkligen bli kul. Jag funderar på om jag ska ta med Lava denna gången. Hon tycker ju att det är så roligt att leka och sjunga.

Lilla Lava ville verkligen inte somna igår. Jag lade henne klockan 7 som vanligt...och när somnade hon..jo klockan 22. Helt otroligt. Så nu får hon bara sova i ca 45 minuter på middagen. Jag ska se om hon är tröttare på kvällen då. Det funkar ju inte att hon ska springa där uppe och gapa när Nova sover i rummet bredvid. Sen har Lava börjat ta av sig blöjan oxå...så det funkar ju inte om hon är där uppe själv.
Nä vi får se hur det hela går.

Idag tänkte jag att jag skulle göra egen hemlagad jordnötssås med kyckling och ris...mums..vattnas i munnen på mig redan hehe.





Så söta ni är.

Lova och Nova!



Hm!! försöker hitta kråkan hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0