Hurra hurra!!!

Grattis på min födelsedag hehe...och ett stort grattis till min kära bror så oxå fyller år idag.
Igår hade vi kalas för MOI och det var riktigt kul att så många kunde komma. Tyvärr så var Nova dålig...tråkigt för min lilla ängel. Hon är fortfarande dålig idag så det är nog nåt magvirus...jag HOPPAS HOPPAS bara inte att hon smittade nån annan på kalaset...känner mig som en skurk isåfall. Typiskt att hon skulle bli sjuk just igår..men man kan ju inte välja sina tillfällen =0(
Lilla pucko Bella hade ju inte kameran framme...så jag har tyvärr inga bilder att visa.
Men jag kan berätta vad jag fick:

Viktor: En navelpiercing =0)
Romina: En underbart skön tröja...har den just nu.
Veronika: En sjal...fin fin!!
Ann-britt och Jocke: En resväska som matchar vårt vardagsrum hehe
Ami o Mattias: Pengar till Turkietresan.
Bodel o Uffe: Pengar till Turkiet.
Mamma o Kewin: En stegräknare och ett par hörlurar.
Sofia o Christian: Hörlurar
Jenny, David o Milo: Massageolja och badskum som doftar helt underbart.
Monika o Bertil: Pengar och choklad.
Sabina och Adrian: Fler fina kaffemuggar..å så fina dom är.
Familjen Hansson: Doftoljor och en sån sak som man värmer dom i. Har använt Apelsindoften...mumma!!!
Sandra och Lova: Pengar till Turkiet.

Så jag tror att jag fick med alla nu. Tack än en gång för att ni gjorde min dag så fin....ses snart igen när Lava fyller år hehe.

I lördes så var jag och Fia ute med hennes jobb. Vi var på telegrafen i Ängelholm. Detvar ett riktigt mysigt ställe som jag lätt hade kunnat gå och äta på fler gånger.
Dom bjöd på örtmarinerad fläskfilé i murkelsås med potatisklyftor.....himmel på en tallrik. Sen fick vi Vit chokladmousse med bärkompott...riktigt mumsigt. Dom bjöd på en välkomstdrink så den slank ner....sen satt jag bredvid en väldigt generös dam så beställde in shot efter shot hehe...det märkte jag morgonen efter hehe.
Vi dansade och hade kul hela kvället...riktigt lyckat får jag säga.
Här är lite bilder från kvällen:



Söta lilla Fia....underbara människa!



Haha snygga tjejer!!!

Nä nu ska jag ta hand om mitt sjuka barn. Tycker synd om Lava...hon har tråkigt nu när jag måste ta hand om Nova hela tiden. Ja det är tråkigt när dom är sjuka.
Men men ni får ha det så bra idag....kram på er!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0