Äntligen är dom hemma!!

Igår kom Fia och Christian hem efter sin 2 veckor långa semester. Så idag ska det bli ett besök dit.
Anna och peter var här igår, eller Anna var här inne med mig och Peter var ute i garaget med Viktor rättare sagt.
Skulle träffat pappa igår men han var lite krasslig =0( så det får bli en annan gång. Han har ju kommit hem från Thailand nu så man ville ju träffa han och höra hur han hade haft det.
Jag ska nog passa på nu i veckan när barnen är på dagis. Då kan jag lätt ta bussen ut till honom själv jue.
Romina skulle vara ledig nån dag nu i veckan oxå så det hade varit roligt att hinna med en dejt där oxå.

Snart börjar jag jobba.....gud vad tiden bara springer iväg. Jag låg och tänkte på det igårkväll innan jag somnade. Hoppas att allt grt bra och att man kommer in i rutinerna snabbt.
Jag skojade med Viktor imorse och sa att termosmuggen skulle bli min nya bästa vän nu när jag börjar jobba hehe.

Emil överraskade oss med frukost imorse. Han ringde Viktor och sa att vi skulle gå upp sen så stod han där ute. Bullar och munkar och skinkost m.m hade han varit och köpt =0) det tackar vi för.
Roligt för Viktor nu när han har varit här lite mer....Viktor säger inte det men jag vet att han saknar tiden då dom två va rätt ofta.

Nu ska jag mysa med Lava lite, Nova sover middag så jag får passa på då *ler*

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0