Tänk efter!!!

Vem kämpar du för egentligen...är det dig själv eller nån annan???
Om det sårar den du älskar...är det då värt det?
Tänk efter...innan du gör nåt du ångrar...snälla!!


Idag har jag varit och tvättat vår bil...den är såååå vit och fin nu.
Jag trodde hela bilen skulle rasera när vi var där inne i tvättrummet. Jag tog guldprogrammet eftersom den har underspol (så man blir av med allt salt som rostar sönder bilen) och det har jag inte tagit innan....så när den satte igång så körde den på för fullt. Jag var helt seriöst redo för att hoppa ur bilen om det skulle krasa hehe.
Barnen tjöt av lycka (tror att det var lycka iallafall haha) när den körde igång. Hörde Nova säga Oooooh!! hehe.
Bilen fick sig en full tank oxå...sen fick jag tvättservetter så jag ska gå ut sen och putsa den lite...man måste vårda sin bil ordentligt.

Nu sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe. Har lite saker som ska fixas. Nova står i sin säng och skriker...PAPPA!!!! hehe men hon somnar nog snart. Lava vill inte sova middag längre så hon får varva ner lite vid tv:n (ovanligt).
Anna och Peter kommer hit sen....då ska det läggas pussel hehe.
Peter och Viktor ska nog leka med sina bilar så vi kan pussla ifred.

Varför är det så att när man själv är ledig så är ingen annan det???
Typiskt!! Novas prickar är fortfarande kvar och hon hade lite lite feber igår. Hoppas hoppas att hon inte blir sjuk.
Ja just det, höll nästan på att glömma...Lava ska ha sin medicin nu.



Lite bilder från lilla julafton. Hela familjen är samlad <3





Hunden blev en stor succé =0)



Fina mössan fick hon av Kewin.



Stora paketet fick honav Fia, Christian, Peter och Anna.



Mjuka bondgården fick dom av Mamma.



Det blev en mysig kväll med familjen. Tack för att ni finns =0)

i Söndes tyckte Lava att hon skulle sminka sig lite....så hon letade fram min mascara och detta blev resultatet hihi.





Nu får ni ha en fortsatt trevlig tisdag.
Hej så länge!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0