Dagen efter!!!

Jag är så glad. 
Jag mår precis som vanligt. Inget illamående, ingen svamp, inga sura uppstötningar. 
Om ni visste hur glad jag är nu. 
Jag tog mina kortisontablettre imorse och ska ta ikväll oxå sen är det slut på dom för denna gången. 
MEN jag ropar inte riktigt hej än. Jag vågar inte riktigt.
 
Jag mådde så pass bra igår att jag kunde åka In och titta på Lava när hon körde cross. 
Skulle hämta min bil som äntligen va klar oxå men det va ju inte långvarigt. Hann köra ca 20 min med den sen började motorlampan lysa. 
Så det va bara att vända och köra tillbaka med den. 
Tydligen så kunde det vara lambasonden som hade gått sönder. 
Jag betalar inte en mekaniker för att laga halva bilen....eller hur!!! Riktigt irriterad 👿
 
Så jag får ta mig in till stan idag och kolla om han har hittat felet.
 
Vädret kunde varit roligare idag. Tror att det blir en tripp till Bauhaus och sedan till väla. Jag ska göra en ljushållare till vardagsrummet så jag måste köpa lack och sandpapper att fixa brädan med. Ska oxå köpa kedjor så jag hänga upp den...kommer bli jättefint!!
Kul att ha nåt att fixa med. 
 
Hoppas att ni får en bra dag!!
Solen dyker snart upp ska ni se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt Bella....håller tummarna att du får fortsätta må bra. Kram Jenny

Svar: Tack Jenny ❤️
bella

2015-06-24 @ 13:45:08
Postat av: Jan

skönt att du mår bra fina vän. Skit att bilen krånglar, men vad gör det när din hälsa är viktigast. Kör vidare Bella så hörs vi!

Svar: Nä den där bilen gjorde inte det lättare. Men nu är den fixad och klar 😊 hoppas allt är bra med dig 😊
bella

2015-06-24 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0