Igång igen...

Gick upp imorse och tog min spruta. Lika obehagligt denna gången.
Känner att jag får ont i lederna av sprutorna men det skulle tydligen vara en biverkning.
 
Lava och Nova är ganska förkylda. Tur egentligen att jag fick dessa sprutorna, annars hade det dröjt ganska länge innan jag hade fått hålla dom i mina armar.
Lava har hostat hela natten så vi har bestämt att det blir Innedag idag. 
Jag känner mig fortfarande inte helt hundra heller så det är nog lika bra.
Romina kanske skulle komma förbi och ta en kopp kaffe.
 
 
 
Jag gjorde lite hemmagjord apelsinjuice...bra med c vitaminer nu när alla är förkylda.
 
 
Mina älskade ❤️
 
 
 
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0