Svettigt värre

Febern fortsätter att härja idag. Jag har inte rört mig långt ifrån soffan. 
Jag va tvungen att tvätta sängkläderna bara, svettas sjukt mycket när man har feber. 
 
Jag försöker verkligen hålla humöret uppe men det börjar ta emot nu. 
Jag satt där inne på sjukhuset igår när tårarna rann helt plötsligt. 
Kände mig så trött på allt. 
Det som gör mig mest ledsen är det faktum att jag inte kan vara med mina barn. Jag orkar inte leka med dom och jag är frånvarande emellanåt. 
Jag vet att jag inte ska tänka så, jag gör så gott jag kan. 
Men skuldkänslorna äter upp mig mer och mer. 
Idag har jag som sagt bara legat i soffan och vilat, jag har varit så nära så många gånger att ringa Viktor och säga att han ska komma med dom. Men jag vet ju att jag inte hade orkat göra nåt. Jag vill heller inte att dom ska se mig så här.
 
Det som är jobbigt är att veta att det bara kommer bli värre och värre. Svårt att hålla humöret uppe då.
 
Nu ska jag titta på eurovision, heja Sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Margaretha Landgren Andersson

Hej Bella! Är du vaken än? Håll tummarna för Måns. Kämpa på även om det känns jobbigt. Kram

2015-05-24 @ 00:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0