Minnen...

Håller mig sysselsatt!
Försöker hålla tankarna i styr.
Rensar och ställer ut lite saker i förrådet.
Hittar en del bilder.
Minnen.
 
 
 
 
 
 
Jag saknar dig.
Saknar ditt oskyldiga tankesätt.
Saknar din oskuldsfullhet.
Du va liten och hade inga bekymmer i denna värld.
Inte visste du att fienden lurade bakom hörnan....väntade...smidde sina planer.
Det gör ont ända in i själen när jag tänker på alla dessa barn som just nu genomlider det jag har gjort.
Varför???
 
När jag hittade bilderna så fick jag bara en känsla.
Jag måste köpa fotoalbum.
Jag ska framkalla en massa bilder och återskapa mitt förflutna.
Jag vill gå igenom mitt liv....från början.
Det är något speciellt med att bläddra i ett fotoalbum.
Det ger mig ro och lugn.
Så det får bli ett projekt...det kommer bli kul.
 
Nu ska jag lyssna på lite julmusik (ja du läste rätt).
Dricka mitt te och försöka så småningom slumra in i drömmarnas värld.
 
God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0