Det magiska livet

Vissa saker får en att tänka.
Tänka på hur magiskt livet egentligen är.
Hur fantastiskt det är att vi kan vakna upp till allt detta vackra.

Det kan inte vara en slump att just VI är där vi är och upplever det vi gör.
Jag är tacksam för allt jag har och jag tänker göra allt för att se till att jag finns kvar här länge och njuter av det.

Ett steg i den riktningen är en nyttig färskpressad juice av apelsin, citron och lime.

Igår stack jag till gymmet efter jobb, kändes bra trots träningsvärken.
Känner redan hur min energi ökar för var dag som går.

Saker och ting börjar förändras...jag gillar det.

Bakom molnen lyser verkligen solen...varje eviga dag..glöm inte det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0