Trötta ögon!!

Ljudet av ett alarm letar sig bestämt in i mina öron.
Reaktionen är omedelbar men väääldigt långsam.
Jag sträcker mig efter mobilen och drar vant fingret över skärmen.
Tystnaden lägger sig och frestelsen att lägga mig ner igen är stor.
Men jag reser mig och går ner och sätter på den redan förberedda kaffekokaren.

Klockan visar 04.03.
Det känns som jag går runt i ett töcken tills doften av kaffe når min näsa.

Det börjar bli lättare att komma upp på morgonen nu.
Solen är oftast redan uppe och möter mig....det underlättar såklart.

Idag slutar jag tidigt.
Då ska jag buss med tjejerna så länge jag kan.
Imorgon börjar jag tidigt igen så dom får sova hos Viktor.
Men som det ser ut nu så kommer vädret bli super...så det blir nog en tripp till skateparken kanske.
Sara skulle nig oxå komma med barnen...alltid trevligt med lite sällskap.

Jag önskar er en fortsatt solig dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0