Gårdagen

Igår blev fredagsmys deluxe!
Jag handlade godis och chips.
Barnen jag och Romina pärlade lite ❤️
Sen blev det film och en massa mys.
Ja och sen fick barnen bestämma vad vi skulle äta och det blev såklart en riktig fredagsrätt....tacos ☺️

Jag lämnade in min tenta igår oxå...det va en riktigt skön känsla.
Att kunna släppa sen stressen som kommer med en hemtenta.
Så idag är det träning som gäller nu kl 10 och sen blir det besök hos mamma.
Jag ska njuta av denna helgen för sen på måndag så börjar skolan igen md allt vad det innefattar.
Sen har jag börjat jobba lite oxå...så får se hur det urartar sig hehe.
Inte mycket fritid med andra ord.

Håret växer så det knakar superkul.
Nu kan jag börja göra lite fler frisyrer oxå.
Funderar på om jag ska klippa det lite på ena sidan....så jag för en mer markant frisyr...vad tycker ni??
Ska jag klippa eller låta det växa?

Ha en underbar lördag allihop ☀️🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0