Så jävla arg!!

Det otänkbara hände idag.
Det hände inte mig.
Det hände nån som jag bryr mig väldigt mycket om.
Nån som jag har väldigt nära mitt hjärta.
Så just nu är jag så jäkla förbannad.

DU förstår inte hur lätt det är att förstöra någons liv totalt.
DU tänker bara på dig själv och dina idiotiska egoistiska skäl.
DU är påtänd av diverse narkotikapreparat.
DU bestämmer dig för att skrämma livet ur en oskyldig människa.
DU gör så mycket skada...för ingenting.

Jag hoppas innerligt att du får vad du förtjänar.
Ett liv bakom lås och bom.
Jag betalar glädjeligen dom skattepengarna bara jag vet att du sitter bakom galler och aldrig mer får möjligheten att göra någon annan illa.

Min älskade fina vän.
Mina tankar finns hos dig, mitt hjärta värker för din skull.
Jag vet att du är stark, jag vet att du kommer fixa detta.
Men låt tiden läka dina sår nu.
Stressa inte!!

Ibland råkar fina människor ut för hemska saker.
Man kan fråga sig varför?
Varför just hon/han?
Jag tror på ödet, inget händer av en slump.
I såna här stunder finner jag lite tröst i att det finns en menig med allt som sker.
Även om det i stunden känns för jävligt så kommer du att gå starkare ur situationen.

Det finns en plan för oss alla.
Vägen är utstakad för oss.
Det är bara att börja vandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0