Imorgon börjar rutinerna

Klockan är ställd på 07.00 imorgonbitti.

Barnen ska till skolan och allt är som vanligt igen.
Jag ska iväg till sjukhuset och få min spruta.
Hämta ut lite fler böcker på biblioteket...försöka göra färdigt mitt skolarbete.
Snart är det skoldags för mig med....schemat ser inte så värst roligt ut.
Jag hade hoppats att jag skullle kunna jobba lite mellan plugget....men det ser svårt ut.

Vi får väl se vad som händer.
Den 16 är det dags för nästa MR röntgen.
Hoppas på att jag får nåt svar på vad som är fel med min rygg.
Börjar tröttna rejält på att gå runt och ha ont.

Men nu säger jag iallafall god natt! 
Får se vem som väntar nu när jag kommer upp...jag satsar mina pengar på att det är Lava 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0