Kräksjuka

Då va det dags igen för Nova älsklingen att bli sjuk.

Hon har mått bra hela dagen idag men sen när vi skulle äta middag så mådde hon dåligt...sen tog det inte lång tid förrän hon fick gå in på toaletten och kräkas.

Nu ligger hon i soffan här bredvid mig och sover.
Hon har burken nära sig ifall hon behöver kräkas.

Dagen idag har varit solig och vacker.
Jag tog en promenad och njöt av solens strålar på mitt ansikte.
Jag hoppas på en lika vacker dag imorgon.
Jag hoppas på vackra dagar resten av mitt liv.
Jag hoppas på kärlek.
Jag hoppas på lycka.
Jag hoppas på glädje.
Men framför allt hoppas jag på en stillsam själ med ett lugn och en styrka som leder mig på rätt väg.

God natt och sov gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0