Motivation

Finns inget som fungerar lika bra som motivation som en ny klänning. 
Då lägger man plötsligt ner den där chokladbiten utan problem. 

Man vänder och vrider sig....velar fram och tillbaka. 
Är den fin? 
Passar den verkligen mig? 
Är den för lång, för kort? 
Ser man bulan på magen och kärlekshandtagen på sidan? 

Hmm 🤔
Finns det någon som är mer kritisk än en kvinna med en nyinköpt klänning?? Nej jag tror inte det.

Jaja vi får se...jag velar nog ett tag till innan jag hänger in den i garderoben. 
Sen för den delen så är det gymmet för mig imorgon. 
Motivationen är som sagt tillbaka nu 😉

Jobba jobba, svettas bort allt det där "onödiga".

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0