Idol en söndag

Ja det fick bli det nu. 
Barnen ligger i sängarna och allt är klart och förberett för morgondagen. 
Så nu tar jag igen från i fredes. 
Teet är i vanlig ordning i min hand och just nu ligger tre riskakor och skvalpar i min mage. 
Jag hade lätt kunnat kränga 10 st till men nu får det vara stopp. 
Det har blivit lite väl mycket godis, mat och dricka de sista dagarna. 
Så nu blir det stopp för det. 
Bara för att man tränar och springer så betyder det inte att man ska trycka i sig hur mycket som helst. 

Lite nervös inför imorgon är jag. 
Då ska jag ha klassen själv första timmen + att två studenter kommer på besök. 
Jag ska ta hand om dem både måndag och tisdag och det känns lite jobbigt när man redan har fullt upp. 
Men det är bara att köra på och göra så gott man kan. 

Idag va det kalas för Lavas del och jag och Nova passade på och hälsa på Monica.
Det blev lite kaffe och kaka 🙈
(null)

(null)

(null)

Nova fick även en försenad födelsedagspresent så hon blev överlycklig.
Jag sprang en runda när jag kom hem och Nova hängde med. 
Hon cyklade och höll tempot 😊 medan jag flåsade på. Kul med lite sällskap 😁

Nu är det god natt för min del...sov så gott ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0