Kursintro

Matematik.
Geometri.
Statistik.
Akademiska texter.

Massa kul de kommande två månaderna.

I vanliga fall brukar jag vara helt grötig i huvudet efter en kursintro men idag gick det relativt smärtfritt.
Vi har en salstentamen, en akademisk text och en redovisning framför oss i gruppen.

Imorgon ska vi träffas innan föreläsningen och planera in våra träffar. 
Jag satt innan idag och fyllde i arbetstiderna för april och majmånad.

Jobb, jobb, plugg, träning.
Så har det varit ett tag nu och det lät inte ändras. 
Försöker att tänka på att det bara är lite mer än ett år kvar av studier.

Ibland känner jag att det mesta är en uppförsbacke, men sen inser jag att jag har ett mål och för att nå det behöver jag bestiga några berg på vägen. 
Det är inget fel att ta en avstickare då och då så länge man återvänder till stigen och fortsätter vandringen. 

(null)

Livet är inte alltid lätt.
Det är rätt intensivt, jobbigt och helt fantastiskt.
Jag är glad och tacksam över så många saker och ödmjuk inför utmaningarna som ställs framför mig. 

Nu är det dags för sängen. Försöker att få in lite bättre sovrutiner. En av dem är att faktiskt gå och lägga sig i sängen 😅
Har somnat så många gånger i soffan nu senaste tiden att ryggen börjat säga ifrån. 

Så nu säger jag god natt och går upp och lägger mig ⭐️⭐️⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0