Första gymdagen

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskade gröt 😍 finns knappt nåt bättre på denna jord hehe.
Sen när den va i magen blev det äntligen ett besök på gymmet.
Det kändes som en evighet sen och det va sååå skönt att få anstränga sig, svettas som jag bara kan göra på gymmet.

Jag kände att konditionen hade tagit en törn av min frånvaro så nu blir det att börja om från början. 
Måste bygga upp den nu till Toughest. 
Men det löser sig, måste bara planera in några dagar där min fokus endast ligger på cardio.
Sen får jag ta några löprundor där hemma oxå.
Funderare på om jag skulle ta mig ut till Åstorp och springa lite i Tingvalla. Där ska visst finnas färdiga slingor.

Nu är jag på väg till skolan. Ska redovisa en bok som jag läst, Björnstad. Ska bli intressant.
Sen blir det att stressa hem för att få ihop även denna dagen. 
Nova har träning men jag kommer inte kunna vara med på den. 
Så jag är i valet och kvalet om hon verkligen ska vara med idag. 
Men ja jag får se hur jag gör. 

Låt solen lysa på er och värma er. 
Idag försöker vi blicka framåt, uppåt. 
Idag försöker vi se alla de ljusglimtar som livet levererar. 

Kram på er 😊🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0