Dags att sova nu

En video på youtube med meditationsmusik smeker mina öron medan jag försöker hitta energin till att ta mig upp till sängen.

(null)

Det är skönt här.
I soffan.
Ljusen är fortfarande tända.

Förutom nu när jag skriver så har jag kunnat blunda flera gånger och bara försvunnit bort. 
Musiken gör det...hjälper.
För ibland vill man bara bort....en liten stund.

Teet är kallt i muggen.
Det smakade inte så gott som jag ville.
Jag lät det stå.

Inget ätbart går att finna på bordet.
Det känns bra, det går lättare och lättare för varje dag som går.
Nu ska jag bara försöka klara mig igenom helgen som lovar en del vin och drinkar.

På måndag är det tillbaka till vanliga rutiner igen. 
Men imorgon ska jag njuta av ett eller två glas vin. 

(null)

(null)
 
Nya naglar blev det idag. En aning kortare än vanligt men det får bli så nu när jag ska träna inför Toughest. Går inte att hänga och klänga med för långa naglar.

Nu ska jag stänga av min meditationsfilm (bilden ovan) och gå den långa biten upp till sängen, 
Imorgon är det skola. Upp tidigt 😴

God natt ⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0