En vanlig lördag

Öppet hus på barnens nya skola och sen avlämning till deras pappa.

Men innan dess va det frulle med fröknarna bus och Lava. 
Det blev en mysig frukost följt av en del bus på ovanvåningen 😊

(null)

(null)

(null)

Jag mumsade i mig gröt i vanlig ordning och njöt av mitt morgonkaffe ☕️

Sen gav vi oss iväg till skolan. 
Tur att vi inte har så långt att gå för vädret va annat än roligt.
Tyvärr har jag inga bilder, hade fullt upp med att inte gå vilse 😅
Men gud vilken fin skola barnen har fått.
Hoppas bara nu att alla är rädda om den så den får förbli så här fin en lång tid framöver.

Viktor och Sandra va och hämtade barnen till allas glädje. 
När dom hade åkt tog jag en tripp till Väla och sen hem till syrran där jag mötte upp pappa. 

Vi snackade, åt god mat och hängde innan det va dags att åka hem. 
Mysigt att vara med dom men alltid skönt att komma hem och njuta av tystnaden. 
Inga barn och inget sällskap....bara me, myself and I.

(null)

Nu ska jag fortsätta på en ny serie som jag började på igår. Ljusen är tända och katten har lagt sig tillrätta. 

Ha en trevlig lördag ✨😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0