Jobb igen

Efter en som kändes evighetslång väntan är mina tjänster tillbaka där dom hör hemma. 
Efter en snabb överblick insåg jag att mina kommande veckor lär bli väldigt belastade. 

Men det är så här det får bli framöver. 
Otryggheten som varit är nu borta. Sen får man betala ett annat pris. 
Tyvärr lär jag spendera mindre tid med barnen. 
Så dessa två veckorna ska jag suga i mig så mycket Lava och Nova tid så möjligt. 

Imorgon åker jag och Lava upp till Örkelljunga och träffar Emma. Vi ska revidera vårt arbete.
Nova ska leka med Ebba och när vi sen kommer hem blir det en tur till Väla för klippning. 
När jag såg priset för en klippning så insåg jag värdet av de nyinkomna tjänsterna 😅
Nu kan jag klippa mig utan att gråta inombords 😂

Dags att sova nu.
Imorgon måste jag upp tidigt och lämna blodprov. På måndag är det dags för mitt länge fördröjda läkarbesök. 
Får se vad hon säger. 
Förhoppningsvis är allting bra och livet fortsätter i vanlig ordning. 

Positiva tankar ger positiva resultat ⭐️🌸

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0