En dag i Växjö

Solen va med oss idag oxå. 
Vi badade i sjön.
Vi besökte kyrkan.
Vi lekte på en jättefin lekplats.
Vi beundrade alla vackra blommor i parken.
Vi åt pizza och sen glass 🥰
Det va...en dag i Växjö.

Frida och kompani kom hem för några timmar sen.
Jag hade fixar käk så vi åt oss mätta och sen sjönk vi ner i soffan och kollade på Järnjätten. 
Lite godis blev det, magen gillade inte det 😔
Usch, nä imorgon blir det inget sånt. 

Vi får se vad vi ska hitta på imorgon. 
Kanske blir det en promenad till sjön här i Åryd.
Eller så hänger vi här hemma. 
Vi får se 😊

Nu ligger tjejerna i sängen. 
Jag ska bara skriva färdigt sen ska jag kolla lite på tv innan det är dags för mig att nanna oxå.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0