Babyshower

Igår överraskade vi min älskade syster med en babyshower. 
Vi lyckades lura henne så när vi alla kom till Eva (lögnen va att Eva skulle ha kalas) så fattade hon ingenting.
Alla va så glada, så lyckat.

Vi körde hem till mig då själva tillställningen skulle ske i lokalen här.
Där åt vi och lekte lite lekar och öppnade presenter.
Alla va nöjda och den blivande mamman va så tacksam över allt. 

Romina är en person som gör allt för alla och som lägger ner sin själ i allt hon gör. 
Hon ställer upp utan att begära något i gengäld och har det största hjärtat av alla. 

Så nu när vi fick ett tillfälle att visa henne hur mycket VI uppskattar henne tog vi tillfället i akt. 
Jag hoppas att hin kände av all den kärleken som va i luften och som låg bakom hela evenemanget. 

Här har ni lite bilder från gårdagen ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter tillställningen åkte jag direkt till jobb. 
Många jäspningar senare slutade jag....nämligen 02.00. 
Jag rasade i säng när jag kom hem (efter en efterlängtad kall dusch) och sen sov jag som en stock till 10.00 idag. 

Disken och ballongerna från gårdagen va kvar i lokalen. Så efter en god frukost gick jag och städade upp det sista. 

Nu sitter jag och dricker en islatte och njuter av värmen. Får passa på nu för sen när jag ska sätta mig i bussen lär jag inte njuta speciellt mycket. 

(null)

Jag har velat idag, om jag skulle dra in till stan och käka lunch och sen ligga vid stranden till jag börja jobba. 
Men sen måste jag duscha och sånt innan jag kan hoppa i uniformen. Allt blev jobbigt helt plötsligt.
Så jag tänkte att jag skulle njuta av en bok här hemma istället.
Men åååh, det är så svårt att slappna av. 
Jag känner hur det kliar i hela kroppen. 
Kan inte bara vara liksom. Det är så drygt.
Varför kan man inte bara njuta av att göra ingenting.

Vet inte om det beror på att jag ska jobba sen. Att jag inte kan ge mig hän åt avslappnandet. 
Barnen är inte hemma, kan vara det oxå. 
Känns inte riktigt rätt när dom är borta. 

Nä jag har inga svar, vet bara att detta är något jag MÅSTE träna på. 
Att bara vara.
Imorgon börjar min semester och då har jag lite tid på mig att förfina denna förmåga 😊🌸

Imorgon ska jag träffa Mia och lyxfika med henne och barnen (ja och Tobbe såklart) och innan dess ska jag äntligen fixa till mina naglar. Dom är alldeles för långa nu. 
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda 🌸🌱

Kram på er 🌞

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0