Ginger hälsobar

Lunchen idag med pappa och Romina va nog en av de godaste, mest spännande och fräscha luncherna jag ätit på väldigt länge.

(null)

(null)

(null)

Jag kan varmt rekommendera ett besök där.
Restaurangen finns i Helsingborg, väldigt centralt. 

Jag ska dit snart igen och denna gången ska jag prova allt. 
Nu när jag åt där va det mitt i lunchrushen så jag blev lite stressad av alla som stod bakom mig och väntade på sin tur. 
Sä nästa gång ska jag åka dit efter rushen.

Jag åkte till jobb, körde mina turer och nu ligger jag i soffan och tittar på en dokumentär.
Jag är trött. 
Kroppen vet inte om den ska vara varm eller kall. 
Huvudet är rätt rörigt just nu. 
Men efter en skön natts sömn ska det nog bli bättre.

Imorgon är jag ledig. 
Jag och tjejerna ska iväg på äventyr. 
Exakt vad vet vi inte än.
Kanske blir det hembygdsparken i Ängelholm. Eller kanske klitterhus.
Vi får se.
Johanna följer nog oxå med....ska bli kul.


Det är stundvis väldigt tomt.
Tankarna är inte här, dom är hos någon annan. 
Funderingar om fortsättningen, hur livet kommer se ut.
Jag håller fast vid min vision, den ger mig en varm känsla. Det är en vision av samhörighet. 

Utopi....vilket vackert ord 🌈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0