John Blund...vad är du?

Ikväll blev det plötsligt lite svårare att somna. 
Kan vara all den friska luft jag fått.
Eller så kan det vara nåt annat.

Vinden sliter i mitt hår medan blicken hela tiden söker sig uppåt. 
Solen gömmer sig bakom molnen, skapar en kylig bris.
Jag vet att den snart kommer bli varm igen, men just nu är allt jag känner...kyla.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har varit vaken länge och sent nu de senaste nätterna. Därför är det svårt att bara vända helt plötsligt och somna klockan 22.00. 
Inte ens barnen va trötta.
Så vi beslutade oss för att se en film. 
Det blev denna.
(null)

OMG säger jag bara. Det är verkligen en film alla borde se.
Sen vet jag att inte alla kan uppskatta och förstå filmens egentliga budskap. 
Men vi gjorde det och vi blev väldigt berörda.

Dagen har varit jättemysig.
Johanna kom ner till badet oxå och gjorde oss sällskap. Alltid lika kul att fö spendera lite tid med henne.

Dessa dagarna får mig iallafall att tänka efter.
På vad jag har och vad som betyder nåt.
Hur oväsentliga vissa saker är när allt kommer omkring.
Hur vi tar saker för givet, när andra blir bestulna på även de enklaste av ting. 
Som att kunna skratt.
Kunna se allt det vackra.
Kunna leva som det är meningen att vi ska leva.
Känna sig levande hör och nu.

Jag gör inte det nu för tiden.
Visst ibland tappar man bort fokus, men mestadels av tiden så....ser jag vad som betyder nåt.



" För att verkligrn kunna se vad som är viktigt, måste man se med hjärtat "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0