Colour of life

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tjejerna sitter och målar sig medan jag försöker skriva ihop det sista arbetet. 

Solen värmer på ordentligt och parasollet kom upp för en liten stund sen. 
Nog för att solen är underbar men man får ändå ha respekt för dess i vissa fall farliga strålar. 

Viktvästen anlände idag. Oturligt nog kom den när jag va ute och promenerade. Så jag fick känna på den när jag kom hem istället. 
Tydligen så kom den med budbil, så Lava fick ta emot det och skriva under att hon hade mottagit paketet. 

Både Lava och Nova fick prova den men dom ville inte ha den särskilt länge hehe. 
Nu är jag så sugen på att ta min långpromenad med den. Vet dock inte om jag kan göra det Idag. 
Jag ska jobba inatt och jag vet inte riktigt hur länge tjejerna stannar idag. 

Men vi får se. 
Är sjukt nöjd över att den är här iallafall. 


Snart snart är jag klar med min sista inlämning och då håller jag sommarlov. 
Det ska bli så skönt att kunna "checka ut" rent mentalt. 
När jag kör buss så är det precis som att jag stänger av en del av min hjärna. 
Alltså igår blev jag helt förundrad när jag kom fram till Mölle. Jag hade liksom inte tänkt på nåt när jag körde och sen va jag plötsligt där. 
Ungefär som när vissa är ute på fyllan och ska ta sig hem. Dom vet inte hur dom tog sig hem men plötsligt så står de där utanför dörren. Det är den såkallade reptilhjärnan som har aktiverats 😂

Nej men skämt åsido, det är skönt att bara köra och inte behöva tänka på nåt annat. Just nu är det precis vad jag behöver. 

Om 45 min ska jag äta min "lunch". Eftersom jag sov till 10 idag så blev alla måltider förskjutna. 
Så det får bli så här idag. 
Det är lite roligt egentligen. Nu när jag har läst på en del om kost, träning och annat så säger dom att sömnen är minst lika viktig när man tränar. Att man ska sova minst 7-8 timmar varje natt. 
Det är långt ifrån vad jag brukar göra. 
MEN nu när jag börjat träna mer och framförallt en mer strukturerad träning...så sover jag betydligt längre och bättre. 
Det går hand i hand liksom. 
Så idag sov jag till 10 som sagt. Jag lade mig 02.00 ca. Do the math 😁👏🏼


Nu ska jag återgå till studierna.
Ha en underbar fredag 🌸🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0