Befrielse

Tänk hur magiskt det är, hur vi reagerar på små saker.
Som att släppa taget om materiella saker.
Jag rensade ut en massa onödiga saker för nån dag sen. 
Slängde en del, gav bort lite, skänkte bort mycket. 

Jag kunde andas.
Det kändes som en lättnad från mina axlar.
Det enda svåra är väl att sluta. 
Jag vill bara fortsätta rensa ut allt som jag har.
Jag vill ha få saker men dom som jag har ska ha en betydelse. 

Samma resonemang som jag har med människorna i mitt liv.
Dem är kanske inte många som står mig nära, men dom som gör det....har ett värde, en betydelse.

Det är så det är och det är så jag vill ha det.
Massa ytliga kontakter kan jag vara utan. 

Igår firade vi pappa. 
Romina och Rickard bjöd in till en liten träff.
Robin, Tobias, Pappa och jag med tjejerna kom dit.
Mysigt ❤️
Sen fick vi alla passa på att få lite bebismys oxå. 
Söta, underbara lilla Inez ❤️❤️
Det va första gången Lava och Nova träffade henne. 
Nova blev överlycklig när hon fick köra Inez vagn hehe.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi kom hem i någorlunda tid. 
Men det va ändå segt att gå upp imorse.
Det va gymnastikträning 08.30 så klockan ringde redan 07.00. 

Men samtidigt va det skönt att komma upp i tid. 
Tjejerna åkte hem till Viktor efter träningen och jag tog en tripp hem till Fia. 
Efter lite snack och kaffe åkte jag hem.
Nu sitter jag i soffan, har ätit lunch/tidigt middag och ska snart ut på en PW. 
Sen bär det av till jobb.

Idag ska jag köra lite i Ängelholm. 
Skönt med variation.

Imorgon blir det jobb igen. 
Sen börjar en ny vecka. 
Tiden går fort när man har kul 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0