Bio

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En bra dag idag. 
Sovmorgon och en mysig frukost med tjejerna.
Sen en långpromenad och bara häng med de bästa. 
Jag lade mig i uterummet och Turbo kom och lade sig bredvid mig. 
Solen värmde gott och jag slumrade en stund tills det va dags att åka in till stan och bio. 

Vi kollade på Toystory 4. 
Den va helt okej och tjejerna va nöjda men trötta. 
Vi körde inom Jula på vägen hem. Jag köpte några plastlådor och sen blev det en rejäl röjning av förrådet.
Det kändes riktigt skönt att slänga en masssa. Jag behöver verkligen göra mig av med saker som samlar energi.
Det låter tramsigt jag vet, men jag känner verkligen en lättnad när jag för rensa ut saker ur mitt hem. Sen om det är papper, sopor eller kläder....spelar ingen roll. 

Nu ska vi kolla på film, Nova fick välja....det blev Twilight. 
Spännande. Va ett tag sen jag såg den. 

Hoppad ni får en bra kväll 🌸😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0