Röra

Dagarna rör ihop sig nu, det är som en äggröra. 
Under VFUn har jag så lite tid över till andra saker, det är lite skrattretande faktiskt. 
Annars när jag pluggar och jobbar har jag hur mycket tid som helst...eller så känns det. 

Klockan är 22.38 och först nu sätter jag mig ner i soffan. 
Det har gått i ett hela dagen. 
Tisdagarna är oftast rätt intensiva ändå men just nu är det snäppet värre. 

Ovanpå allt va det en kille som skadade sig på parkouren. Han gjorde en volt och landade på nacken. 
Så träningen fick avbrytas och ambulansen kom dit. 
Barnen va väldigt chockade och de hade en hel del frågor på vägen hem. 
Obehagligt 🥺 jag hoppas allt det inte blir nåt allvarligt av det.

Imorgon ska vi odla krasse i äggskal.
Jag va tvungen att tömma ex antal ägg idag. Hatar att slänga mat. Så jag gjorde en dubbel sats med pannkakor och sen gjorde jag två stora mega omeletter. 
Mådde lite smått illa om jag ska bara ärlig, doften av stekt ägg inse kvantiteterna....mer än vad jag klarar av. 
Men ja, jag hatar som sagt att slänga mat. 

(null)

Tanken är att barnen ska rita ett ansikte på ägget och sen ska de lägga ner lite bomull som de fuktar upp. Sen strör de lite krassefrön i där. 
Ska bli kul 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0